Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Newag] 35WE Impuls
#76
Mam takiego pytanie, może trochę odbiegające od tematu. Można gdzieś wydostać dane na temat poboru prądu w nowych EZT? Ile MWh zużyje taki 35WE jadąc przez godzinę mniej więcej ze stałą prędkością 120 km/h?
Odpowiedz

#77
Liczba 35WE w końcu dobije do 10:

SKM zamówi jeszcze trzy Impulsy:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/10 ... pulsy.html
Odpowiedz

#78
To związku z przeprowadzką dwóch 14We na Śląsk?
Odpowiedz

#79
Nie przeprowadzką samą w sobie (bo kaczokible pojadą na południe zanim Newag złoży kolejne 35WE), ale raczej planami całkowitego wycofania 14WE. Czymś przecież trzeba je zastąpić, a w przetargu zawsze byłoby ryzyko, że wygra niekoniecznie najbardziej sprawdzony oferent.
Odpowiedz

#80
przem710 napisał(a):To związku z przeprowadzką dwóch 14We na Śląsk?

A weź mnie nie denerwuj Tongue Mam nadzieję, że trafiać będę na te składy od święta, za to 35WE no bardzo interesujące Wink
Odpowiedz

#81
Zakup tych trzech Impulsów prędzej czy później dojdzie do skutku... powiedzmy w przeciągu 6-9 miesięcy. Po dostawie tych składów, jak SKM nie będzie planować ekspansji, to pozostałe 14We również będą mogły u was wylądować Wink
Odpowiedz

#82
Trochę danych technicznych odnośnie Impulsa:
http://inforail.pl/text.php?from=main&id=51147
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#83
Tutaj więcej
http://www.skm.warszawa.pl/pl/informacj ... 35_we.html
Odpowiedz

#84
Tak na marginesie, SKMW zamieszcza średnie zużycie energii na kilometr. Można by to porównać, choć jest taki kłopot, że porównują je na różnych trasach, ale o podobnych średnich prędkościach.
Najlepiej wypada 19We oczywiście, ale w przeliczeniu na ilość pasażerów lepiej wypadnie 35We.
Za bardzo nie wiem, z czego wynika stosunkowo wysokie zużycie energii w 27We za to.
Odpowiedz

#85
Jest gdzieś może dostępna DTR dla 35WE?
Odpowiedz

#86
Jeszcze nie Wink SKM jeszcze nie wypluła na publiczne serwery Wink
A co chcesz wiedzieć?
Odpowiedz

#87
Jeśli miałbyś możliwość zerknąć na długość i masę członów tocznych (B i E) to byłbym wdzieczny. ;-)

PS. A planują to opublikować czy 19WE to był wypadek przy pracy?
Odpowiedz

#88
Skoro przy Mikołajkach taki koncert życzeń ;-) , to ja nie widziałem jeszcze dokumentu, gdzie byłyby podane okresy międzynaprawcze i czasy trwania P3/P4 dla 27WE - gdyż one jednak wcześniej niż nowe 35WE trochę czasu będą musiały spędzać na zaplanowanym serwisie (a może już spędzają), a tym samym wypadać z obiegów.

Choć np. 35WE o numerze operacyjnym 501 (z SKM Warszawa) też pojawia się ostatnimi czasy bardzo rzadko. To on zaliczył dzwon z autem na jeździe próbnej z Newagu :?
Odpowiedz

#89
sphinx napisał(a):Jeśli miałbyś możliwość zerknąć na długość i masę członów tocznych (B i E) to byłbym wdzieczny.

Po weekendzie najwcześniej.

sphinx napisał(a):PS. A planują to opublikować czy 19WE to był wypadek przy pracy?
Ciężko powiedzieć, ale pierwszy raz się z taką publikacją można było spotkać Smile Czasem od EN57 można było trafić, ale to również chyba tylko w przetargach z SKM-T.
Odpowiedz

#90
Nie żebym się czepiał, poganiał... Ale jak tam masa i długość?
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  45WE - pięcioczłonowy Impuls pitagoras23 39 18 714 19.12.2016, 11:09
Ostatni post: Afrika Bambaataa
  Newag - Vulcano lolingpl 15 8 137 23.05.2016, 21:10
Ostatni post: erap2
  [Newag] 39WE WKD Dominik Piotrowicz 11 6 366 05.03.2016, 18:15
Ostatni post: thorgi
  Newag 222M TOMEKKOT 35 20 041 30.01.2014, 06:10
Ostatni post: przem710
  Impuls 36WE-001 pitagoras23 17 10 182 19.12.2013, 13:50
Ostatni post: pepe

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.