13.12.2012, 05:49
Ostrowianin napisał(a):loony, Szkoda tylko, że większość, jak nie wszystkie EZT w barwach Kolei Dolnośląskich prócz nowego malowania w środku nie mają nic wymienione.
W innych regionach jest podobnie.
Modernizacje EN57, EN71 i pochodnych
|
13.12.2012, 05:49
Ostrowianin napisał(a):loony, Szkoda tylko, że większość, jak nie wszystkie EZT w barwach Kolei Dolnośląskich prócz nowego malowania w środku nie mają nic wymienione. W innych regionach jest podobnie.
13.12.2012, 07:29
^^ To nic nowego, zastanawiam się czy to naprawdę jest opłacalne?
13.12.2012, 07:44
A dlaczego nie? Przecież to zwykłe rewizje podczas których jednostki dostają nowe malowanie.
13.12.2012, 17:18
No zgoda - pełna. Natomiast modernizacje? Czy nie warto inwestować w nowy tabor? Ja wiem najpierw infrastruktura, ale jak ludzi przekona się do nowoczesnego pociągu i dobrze się go wypromuje, to zapewne jakiś procent ludzi przesiądzie się na kolei to i pieniążki się znajdą na infrastrukturę Mam nadzieje, że wiesz o co mi biega
13.12.2012, 17:45
Tylko że powyższe jednostka nie przeszła modernizacji. Czasem modernizacje są potrzebne, za jedną nową jednostkę można mieć 3-4 zmodernizowane EN57, a asynchroniczne EN57 to dobre posuniecie.
13.12.2012, 17:47
loony - nieprawda. W malowaniu DŚ jest EN71-030, 041 i ten 043. 043 jeździ tak od 27 grudnia 2011 r.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
13.12.2012, 17:55
przem710: Wiem. Tylko teraz uogólniam do głównego tematu Co do samych modernizacji, to lobbowałbym już za asynchronicznymi - tu jest dobre posunięcie
13.12.2012, 18:06
mikrobart, zacytuję samego siebie.
Cytat:Wrzucam fotkę, bo to chyba pierwszy EN71 w malowaniu dolnośląskim jakie widziałem.Ja widziałem I było to dla mnie czymś nowym, bo wcześniej takiego EN71 nie widziałem. Dlatego też wrzuciłem to zdjęcie. Raz z powodów taborowo/ilościowo/poglądowych i dwa że od tego chyba ten temat
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
13.12.2012, 21:21
stachu napisał(a):Co do samych modernizacji, to lobbowałbym już za asynchronicznymi - tu jest dobre posunięcie Pasażerowie którzy dziś utknęli na linii średnicowej w Warszawie za zdefektowanym AKM, byli zupełnie innego zdania o taborze Padają niestety za często. Są zrobione za szybko, na kolanie... takie są efekty.
14.12.2012, 20:02
Ciekawe jak pod tym względem wypadają nowsze asynchrony z nowym napędem Newagu...
14.12.2012, 20:03
Pomorskie EN57AL przyjechały w takim stanie że jeszcze ich pozbierać nie mogą.
14.12.2012, 20:44
przewoz napisał(a):Pasażerowie którzy dziś utknęli na linii średnicowej w Warszawie za zdefektowanym AKM, byli zupełnie innego zdania o taborzeNo to jest właśnie kierunek: ilość, a nie jakość. No ale w każdym bądź razie jeżeli wykonanie będzie pierwsza klasa to czym się tu martwić? Oczywiście koszta etc.
14.12.2012, 21:01
przem710 napisał(a):Pomorskie EN57AL przyjechały w takim stanie że jeszcze ich pozbierać nie mogą. a... tak, to robił Mińsk Mazowiecki. Jechali chyba pierwszą jednostką na raty sphinx napisał(a):Ciekawe jak pod tym względem wypadają nowsze asynchrony z nowym napędem Newagu...Sam napęd ani w nowych ani w starych nie sprawiał jakiś kosmicznych problemów (choć silniki po przerobieniu w Emicie nie miały najlepszej sławy i były akurat jednym z kłopotów). Reszta została niewiele zmieniona i w sumie z tego co wiem jakiejś kolosalnej różnicy w niezawodności póki co nie ma. Ale ja dalej będę powtarzać, że jak się ma zrobić jednostkę w 3 miesiące od zera, to sorry, ale dopracowana ona nie będzie na pewno. A tego wymagają choćby KM.
14.12.2012, 21:43
Cytat:a... tak, to robił Mińsk Mazowiecki. Jechali chyba pierwszą jednostką na raty Dokładnie tak.
26.12.2012, 21:11
Potwierdzam 3 miesiące to za mało czasu. Na marginesie w Gdyni juz smiga 4 a zarazem ostatnia EN57AL - 1550. data rew. 6.12.2012r oczywiście Mińsk Mazowiecki.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
EN71 - górska, długa odmiana EN57 | Miderion | 30 | 16 936 |
27.01.2012, 17:40 Ostatni post: Olo4271 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
10 gości |