Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacje EN57, EN71 i pochodnych
Ostrowianin napisał(a):loony, Szkoda tylko, że większość, jak nie wszystkie EZT w barwach Kolei Dolnośląskich prócz nowego malowania w środku nie mają nic wymienione.

W innych regionach jest podobnie.
Odpowiedz

^^ To nic nowego, zastanawiam się czy to naprawdę jest opłacalne?
Odpowiedz

A dlaczego nie? Przecież to zwykłe rewizje podczas których jednostki dostają nowe malowanie.
Odpowiedz

No zgoda - pełna. Natomiast modernizacje? Czy nie warto inwestować w nowy tabor? Ja wiem najpierw infrastruktura, ale jak ludzi przekona się do nowoczesnego pociągu i dobrze się go wypromuje, to zapewne jakiś procent ludzi przesiądzie się na kolei to i pieniążki się znajdą na infrastrukturę Wink Mam nadzieje, że wiesz o co mi biega Wink
Odpowiedz

Tylko że powyższe jednostka nie przeszła modernizacji. Czasem modernizacje są potrzebne, za jedną nową jednostkę można mieć 3-4 zmodernizowane EN57, a asynchroniczne EN57 to dobre posuniecie.
Odpowiedz

loony - nieprawda. W malowaniu DŚ jest EN71-030, 041 i ten 043. 043 jeździ tak od 27 grudnia 2011 r.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

przem710: Wiem. Tylko teraz uogólniam do głównego tematu Wink Co do samych modernizacji, to lobbowałbym już za asynchronicznymi - tu jest dobre posunięcie Wink
Odpowiedz

mikrobart, zacytuję samego siebie.
Cytat:Wrzucam fotkę, bo to chyba pierwszy EN71 w malowaniu dolnośląskim jakie widziałem.
Ja widziałem Tongue I było to dla mnie czymś nowym, bo wcześniej takiego EN71 nie widziałem. Dlatego też wrzuciłem to zdjęcie. Raz z powodów taborowo/ilościowo/poglądowych i dwa że od tego chyba ten temat Tongue
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

stachu napisał(a):Co do samych modernizacji, to lobbowałbym już za asynchronicznymi - tu jest dobre posunięcie Wink

Pasażerowie którzy dziś utknęli na linii średnicowej w Warszawie za zdefektowanym AKM, byli zupełnie innego zdania o taborze Smile
Padają niestety za często. Są zrobione za szybko, na kolanie... takie są efekty.
Odpowiedz

Ciekawe jak pod tym względem wypadają nowsze asynchrony z nowym napędem Newagu...
Odpowiedz

Pomorskie EN57AL przyjechały w takim stanie że jeszcze ich pozbierać nie mogą.
Odpowiedz

przewoz napisał(a):Pasażerowie którzy dziś utknęli na linii średnicowej w Warszawie za zdefektowanym AKM, byli zupełnie innego zdania o taborze Smile
Padają niestety za często. Są zrobione za szybko, na kolanie... takie są efekty.
No to jest właśnie kierunek: ilość, a nie jakość. No ale w każdym bądź razie jeżeli wykonanie będzie pierwsza klasa to czym się tu martwić?
Oczywiście koszta etc.
Odpowiedz

przem710 napisał(a):Pomorskie EN57AL przyjechały w takim stanie że jeszcze ich pozbierać nie mogą.

a... tak, to robił Mińsk Mazowiecki. Jechali chyba pierwszą jednostką na raty Wink

sphinx napisał(a):Ciekawe jak pod tym względem wypadają nowsze asynchrony z nowym napędem Newagu...
Sam napęd ani w nowych ani w starych nie sprawiał jakiś kosmicznych problemów (choć silniki po przerobieniu w Emicie nie miały najlepszej sławy i były akurat jednym z kłopotów).
Reszta została niewiele zmieniona i w sumie z tego co wiem jakiejś kolosalnej różnicy w niezawodności póki co nie ma. Ale ja dalej będę powtarzać, że jak się ma zrobić jednostkę w 3 miesiące od zera, to sorry, ale dopracowana ona nie będzie na pewno. A tego wymagają choćby KM.
Odpowiedz

Cytat:a... tak, to robił Mińsk Mazowiecki. Jechali chyba pierwszą jednostką na raty Wink

Dokładnie tak.
Odpowiedz

Potwierdzam 3 miesiące to za mało czasu. Na marginesie w Gdyni juz smiga 4 a zarazem ostatnia EN57AL - 1550. data rew. 6.12.2012r oczywiście Mińsk Mazowiecki.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EN71 - górska, długa odmiana EN57 Miderion 30 16 936 27.01.2012, 17:40
Ostatni post: Olo4271

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.