Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
norbert napisał(a):Powód? Ekonomia. Za jednym zamachem załatwimy Śląsk i Kraków, a nikt chyba nie traci.
Dopóki trwa remont w Katowicach nikt takiego czegoś nie puści, poza tym to gdzieś 20 min. straty na oblot
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Poza tym zacznie się w końcu remont odcinka Sosnowiec-Jęzor - Jaworzno-Szczakowa, więc dodatkowych składów od strony Katowic lepiej nie pchać.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ile czasu oni tę linię już modernizują. Będzie z trzy lata? Ograniczyli liczbę kursów, wiele składów jedzie objazdami a oni nadal nie umieją się uporać z tak w sumie krótką linią.
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 7
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
1
Chodzi Ci o odcinek Skierniewice - Warszawa, czy całą linie Warszawa - Łódź?
Odcinek Łódź - Skierniewice zmodernizowano w terminie: 11 lipca 2006 - 15 czerwca 2008.
Od września 2009 roku, do kwietnia 2011 inwestycje na odcinku Skierniewice - Warszawa zatrzymały protesty Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i zmiana procedur środowiskowych, przez co PLK musiało się zobowiązać do ponownego raportu oddziaływania inwestycji na środowisko.
No i z półtora rocznym opóźnieniem, wzięto się w końcu za kontynuacje inwestycji... Pozostaje nam czekać prawie do 2014 roku (oficjalne zakończenie - listopad 2013)
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
No ogólnie mówię, bez podziału już na odcinki.
Liczba postów: 483
Liczba wątków: 11
Dołączył: 24.01.2012
Reputacja:
0
No to się pomyliłeś tylko o 3 lata ;-)
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Obym się mylił, ale te prace będą wykonywane bardziej pod ruch towarowy, który tam jest dosyć spory i żaden pociąg pasażerski tamtędy nie pojedzie, no chyba że przetrasują EC Wawel :-P
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
EC Wawel mógłby jechać, przynajmniej skróciłby się czas podróży. Dwa mogłyby się pojawić dodatkowe połączenia z Wrocławia do Niemiec, a może i skład 16101 wydłużony do Legnicy można by przeciągnąć dalej.
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Węgliniec - Horka oficjalnie jest traktowane jako przejście towarowe i w tym kierunku najwyraźniej jest prowadzona modernizacja.