Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ta linia nie może sobie poczekać na lepsze czasy. Jest obecnie i jeszcze przez kilka lat pozostanie alternatywą dla linii E59. Teraz ruch pociągów jest na niej zwiększony, bo zarówno pasażerskie jak i towarowe z Leszna zniknęły.
Zresztą linia co chwile na krótkie okresy jest zamykana i coś tam jest robione.
Liczba postów: 483
Liczba wątków: 11
Dołączył: 24.01.2012
Reputacja:
0
No ta akurat tak, ale gdyby była dla niej alternatywa lub ruch na niej niewielki to mogłoby tak być, że UTK się przyczyni do "optymalizacji". Może trochę przesadzam, ale znam przypadki, że nadzór nakazał a "Grupa PKP" nie kiwnęła palcem mimo rygoru natychmiastowej wykonalności.
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Tak trochę odbiegając od tematu, ciekawy jestem kiedy UTK zainteresuje się stanem technicznym infrastruktury linii E30 na odcinku Kraków - Katowice. Przecież stan niektórych mostów na tej linii jest w opłakanym stanie, że ledwie się trzyma. Nie tak dawno w "Kronice" (program informacyjny TVP Kraków) był poruszany stan mostu kolejowego w Rudawie, padło tam nawet stwierdzenie że obiekt ten grozi zawaleniem. Zastanawiam się dlaczego jeszcze nikt się tym nie interesuje, bo przecież ruch pociągów jest tam spory, tak pasażerski jak i towarowy. Czy naprawdę musi dojść do jakiegoś nieszczęścia żeby ktoś poszedł po rozum do głowy i się w końcu solidnie wziąć za modernizację tej linii?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Tam nawet w okolicach pewnego miasta (nie powiem dokładnie gdzie, żeby nie miał problemów) kolega z YT kręcił film i pokazywał jak pięknie śruby trzymają się się podkładek i jak za chwilę po nich coś tam jedzie... To już samo świadczy o stanie torów.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Podkładka ma to do siebie, że śruby nie trzyma . Swoją drogą widać sami fachowcy kolejarze, skoro stan infrastruktury oceniają na oko
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
rustsaltz, Ty czasami takie bzdury wypisujesz że aż się tego czytać nie da. Ja czytałem wypowiedź osoby, która bez najmniejszego problemu, gołymi rękami wyciąga śrubę pod Zabierzowem i jak według Ciebie nawet na oko nie świadczy że stan tej linii jest beznadziejny to gratuluję poczucia humoru.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Sugerujesz więc, że ludzie z wykształceniem w tym kierunku i wieloletnią praktyką dopuszczają jazdy na "słowo honoru"?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Wcale bym się nie zdziwił jakby tak było, dlatego z niecierpliwością czekam na wkroczenie tam UTK i pozamykaniu kilku odcinków. Tylko że wtedy będzie i tak doraźne łatanie dziur żeby przywrócić przejezdność, a gruntowna modernizacja będzie leżeć i kwiczeć.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A myślisz, że ci ludzie chcieliby oglądać świat w kratkę?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ja nie wierzę, że poszliby siedzieć. Zrobiono by wszystko, aby kary unikąć.
Tyle, że zamknięcie linii Katowice - Kraków to paraliż dla południa kraju, bo tak naprawdę nie ma żadnej alternatywy.
Linia przez Oświęcim też w kiepskim stanie. Koniecpol- tam też są roboty.
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
pitagoras23, absolutnie się zgadzam z tym co napisałeś. Jeśli (odpukać) coś by się stało to tzw "góra" napewno by się jakoś wymigała od odpowiedzialności, a jeśli by ktoś za to "beknął" to jedynie osoby najmniej winne, czyli tzw "pionki".
Zgadzam się także, że prawie niemożliwe by było całkowite zamknięcie tej linii, ale to nie jest powód żeby nie prowadzić na niej prac. W podobnej sytuacji jest odcinek Kraków - Tarnów - Rzeszów, a mimo to tam prace modernizacyjne trwają pełną parą.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
pitagoras23 napisał(a):Ja nie wierzę, że poszliby siedzieć. Zrobiono by wszystko, aby kary unikąć. A co można zrobić? Podpisujesz się pod czymś i odpowiadasz za to, jak przymoczysz to Cię ukarzą. Proste.
Cytat:a jeśli by ktoś za to "beknął" to jedynie osoby najmniej winne, czyli tzw "pionki".
A Ty sądzisz, że na dole to siedzą tacy kompletni idioci, że nie wiedzą co biorą na siebie?
Cytat:Zgadzam się także, że prawie niemożliwe by było całkowite zamknięcie tej linii, ale to nie jest powód żeby nie prowadzić na niej prac.
Będziesz wymieniał potokowo tor pod ruchem?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 230
Liczba wątków: 7
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
rustsaltz napisał(a):Cytat:Zgadzam się także, że prawie niemożliwe by było całkowite zamknięcie tej linii, ale to nie jest powód żeby nie prowadzić na niej prac.
Będziesz wymieniał potokowo tor pod ruchem?
Jeszcze mam dobry wzrok i widzę że na tej linii są dwa tory, więc prace można wykonywać na jednym a na drugim prowadzić ruch pociągów, więc po co znów te dyrdymały wypisujesz! Poza tym Kraków - Katowice jest o tyle w lepszej sytuacji, że część pociągów można puścić objazdem przez Skawinę - Spytkowice żeby zwiększyć przepustowość na modernizowanym jednotorowym odcinku. Na Kraków - Rzeszów takiej możliwości nie ma, a
mimo to modernizacja jest prowadzona.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dobrze podpisuje się to odpowiadam, ale to robi szary pracownik. Góra, która ma kasę na adwokatów, odpowiednio ''posmaruje'' i będzie przeciągał wszystko. Jakby było tak super to dlaczego politycy, dlaczego urzędnicy nadal siedzą na swoich stołkach, a cierpią zwykli pracownicy?
Widzę, że @ rustsaltz żyje w jakoś innym świecie.
|