Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
mikrobart napisał(a):Link nie działa.
Zdalnie sterowana przez kogo? No proszę, jak technika poszła do przodu, ino projektanta od wyglądu to tu nie zatrudnili ;-)
Działa działa tylko w myszce wciśnij prawy klawisz i wybierz opcję otwórz w osobnym oknie. Sprawdzałem i się otwiera ;-)
A co do sterowania to nie wiem kto sterował, ale w stonce nie widziałem nikogo :-P , a mimo to jechała
)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
A wiadomo z czego zdjęli pantografy? Pewnie jakiś lok uratował chociaż pantografy spod palnika.
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Mnie się on otwiera za pomocą prawego klawisza na myszce :-) Jeszcze raz podaję link :
http://photos.nasza-klasa.pl/14877765/4 ... a36e9.jpeg Teraz link jest pełny :lol: Pantografy dwa są umieszczone nad przedziałem silnikowym ;-) Ciekawe po co aż dwa... 8-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
I znowu z trzema kropkami...
Dwa patyki mogą być potrzebne, bo jeden może przytopić sieć
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Działa już działa, poprawiłem adres. ;-) pomimo, że z trzema kropkami hiehie Ale jak wam się ona podoba? Bo mnie wprowadziła w niemałe osłupienie... :-o
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Luuudzie. Linki z NK należy odświeżyć, tak było i będzie- amen. 8-)
mikrobart: Zobaczcie, jak trzy kropki w linku mogą zawojować ForumKolejowe.pl ;-)
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
MichałŁ, daleko mi do paniki, ale na nowe to one nie wyglądają ;-)
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
mikrobart napisał(a):MichałŁ, daleko mi do paniki, ale na nowe to one nie wyglądają ;-)
Ale tak w ogóle to ta stonka wcale nie wygląda na najładniejszą i najmłodszą :mrgreen:
Mnie interesuje co innego: po jakie licho potrzebne jej są AŻ 2 p
antografy ?
hock: To daje do myślenia...
Edit by TOMEKKOT: Pisownia oraz nadużywanie pytajników.
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości. T. Prachett
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
no co tak patrzysz mikrobart
, silnik elektryczny bierze ogromny prąd na rozruch, miejsce styku ślizgacza i sieci ma większą rezystancję i się grzeje (P=I^2*R). Dwa patyki powodują, że takie rezystorki mamy połączone równolegle i przez punkt styku płynie mniejszy prąd (czyli mniej się grzeje sieć).
P.S. Gdzie forumowi elektrycy pouciekali?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Tu chodzi o moment rozruchu, stojący tabor prądu pobiera niewiele (no, chyba że włączymy ogrzewanie, ponoć bydlę, zwłaszcza w kiblach, sporą moc bierze)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Jeżeli tam są orginalne silniki trakcyjne z sm42 to prąd maksymalny chwilowy takiego silnika jest coś ok 550A. Wiec jeśli te silniki są połączone równolegle jak w sm42 to w porywach może pociągnąć z trakcji ok 2200A to już sporo. Przy takim prądzie wystarczyło żeby pantograf lekko drgną na sieci trakcyjnej (z pozdrowieniami dla @obleśnego szczura) żeby się skleił z nią. Poza tym mam DTR takiego pantografu i tam jest napisane że jest przeznaczony do prądów o wartości do 1200A.
Ale przydał by się jakiś dokładniejszy opis tego wynalazku bo tak to se możem gadać i gadać.