Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Zapewne nie, ale Siemens to firma z długoletnimi tradycjami, a nasze stosunkowo młode firmy muszą dopiero rynek zdobywać.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
A co to jest macierzysty kraj? Jesteśmy w UE.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
To powiedzieć już o projekcie który się zna nie można? :> Ok ok.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Gdyby¶ poda³ szczegó³y to by³oby ciekawiej, bo sama informacja, ¿e lokomotywa bêdzie mia³a napêd asynchroniczny jest oczywista.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Gdybym tylko mógł zdać szczegóły to, już by mnie tu nie było 8-)
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Pesa idzie na łatwiznę. 190km/h wynika z przepisów - powyżej tej prędkości pociągi muszą spełniać surowsze normy bezpieczeństwa. Jako, że następnym stopniem ponad 160km/h jest 200km/h, bez posmarowania nie liczyłbym na sprzedaż tego wariantu.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Najwyra¼niej docelow± grup± klientów maj± byæ firmy operuj±ce w Europie ¶rodkowo-wschodniej, a jak wszyscy dobrze wiemy tutaj siê takich prêdko¶ci nie osi±ga na co dzieñ.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Pasażerska nie oznacza tylko i wyłącznie pod IC, EX. Przecież potrzebne są również lokomotywy do zwyczajnych składów pasażerskich takich jak TLK, IR. Mam nadzieje, że lokomotywa będzie przystosowana do prowadzenia pociągów P&P, zresztą dziwne by było gdyby w nowej konstrukcji tego nie zastosowano.
Volenti non fit iniuria